trafic ranking

Statistici web

miercuri, 27 octombrie 2010

Lady Gaga & Hannah Montana


M`am gandit sa schimb un pic stilul, ca poate lumea s`a plictisit sa`mi asculte aberatiile prin care incerc sa caracterizez anumite persoane publice "importante"(asa ca las aceasta sarcina colegului meu de breasla, nea Misu').

Momentan o sa ma rezum doar la ceea ce conteaza cu adevarat in perioada asta "de prosperitate" si "glorie deplina" pe care romania(nu incep cuvantul cu o majuscula, deoarece este desemnat un simplu substantiv comun) o traverseaza. Asadar, m`am hotarat sa fac un scurt review al celor mai importante lucruri intamplate in lunga mea perioada de absenteism..(lucruri care bat cu singuranta declaratiile desprinse parca din "Momente Vesele, cu Traienel".)

Incepem, tineti`va bine..

-"Madalina Manole si`a pus capat zilelor".. Bun, pana aici nimic spectaculos in modalitatea de abordare a ziaristilor; insa nu a trecut mult, si numele canteretei a fost tarat prin noroi, toti ciumpaliticii hazardandu`se cu declaratii care mai de care lipsite de tact. Nu am fost nici un fan infocat, insa nici nu mi`a displacut muzica Madalinei Manole, insa eu cred ca ar fi fost mai mult decat suficient un titlu sec, urmat de cateva momente de reculegere; ne`am fi rezumat astfel la un gest simplu, onest, fara conotatii comerciale, reusind sa pastram vii doar amintirile de ordin etic ridicat cu aceasta cantareata.. dar poate ca ei gandesc mai bine!

  -Ion Dichiseanu: "Mi-am luat pistol ca sa ma apar de strengarii care vor sa ma violeze".. Acest Ion Dichiseanu este un fost star care trebuia scos din uz de foarte mult timp, perioada lui de gratie clasandu`se in urma cu aproximativ 30,40 ani.. Acum, urmeaza intrebarea logica pe care si`ar pune`o orice om intreg la cap, si anume: "Cine dracu' l`ar viola pe rebutu' asta?, si.. De ce ma intereseaza pe mine ca si`a luat un pistol?(mai bine l`ar testa pe propria persoana, in zonele erogene.. asa ar tine violatorii la distanta cu peisajele mirifice obtinute)"... Pentru raspuns contactati mogulii..

Totodata, putem afla si impactul pe care il au aceste stiri cu caracter obscen-otv`ist asupra privitorilor care isi savureaza berea linistiti pe canapeaua jegoasa din "living", din cand in cand acompaniand ragetele bolnave ale prezentatoarei cu sunete specifice de codru vesel, insotite si ele cu mandrie de sintagma:"Zise Porcu". Asadar, un astfel de specimen si-a chemat bunica afara sa il vada cum se spanzura: "'Hai, mamaie, sa vezi ceva live!". Personal, daca m`as fi aflat in postura octogenarei, as fi fost fericit ca nepotelul meu prezinta un asa patriotism, dorind sa scape tara de o pleava care tine umbra pamantului degeaba...

Deci oare care sunt vinovatii pentru toate aceste stiri extra-verale care ne sunt turnate pe gatlej? ... cred ca e vorba de Lady Gaga si Hannah Montana...

Ma'nclin, Sandu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu